Annonser från BloggPartner

The Wolfman

Hej alla läsare!

Jag och Alex♥ såg The Wolfman på Sergel igår och vi båda älskade den filmen. Jag gillade anslaget, det var snabbt och bra gjort och det fångade intresset. Benicio Del Toro var även perfekt som Lawrence Talbot och det var även kul att Hugo Weaving var med. 

Jag tyckte även om att de hade lagt lite mer story bakom denna än re-maken från 1941. Vi båda gillade originalet från 1941, men vi gillade denna mer. Jag gillar att den var blodig och hade en hel del gore, det gjorde den mycket bättre. Jag gillade även hur hans förvandling såg ut. En utav mina favoritscener var när Lawrence blev biten. Nu ska jag inte avslöja för mycket, men se den så snart som möjligt!


Har en länkning till en sida där Alex har samlat alla sina blu-ray filmer, så ni som är intresserade får gärna klicka på den här Godnatt!

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, den där måste man ju faktiskt se :)

2010-02-14 @ 21:56:11
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0