Annonser från BloggPartner

Svar på läsarfråga

Hej alla läsare!

Jag vet att din blogg handlar för det mesta om film, men jag har även sett snygga kläder och saker hos dig och jag undrar om du kan berätta vad du mest gillar att ha på dig?

Som sagt så skriver jag oftast om film, men jag gillar även kläder och skor såklart. Det jag mest gillar att ha på mig är mina 15 centimeters klackar, jag ÄLSKAR dem, men tyvärr tillåter inte vädret mig att ha på mig dem nu. Jag gillar även att ha på mig kjolar och klänningar, jag använder aldrig byxor eller jeans. Jag gillar mönstrade kjolar och långa tröjor/t-shirts som man kan använda som klänning med ett par leggings.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0