Annonser från BloggPartner

Slime

Hej alla läsare!

Jag och älskling har lekt med slime. Vi hittade slime i olika affärer igår och bestämde oss för att köpa några stycken, eftersom att det är sjukt kul att leka med dem. Min är rosa såklart, men jag vill ha den i flera färger också. Precis när jag öppnade min så satt jag i sängen och Alex i soffan och han blev helt chockad när han fick mitt rosa slime i örat och det var väldigt kul.

Kolla hur roligt Alex har med sitt ljusgröna slime. Jag får barndomsminnen när jag leker med slime, för jag gjorde det väldigt mycket när jag var yngre. Jag och Alex satt säkert och lekte med dem hela förmiddagen idag, så nu har vi lite bråttom med att städa.







300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

Haha det såg ju riktigt härlig ut!!! Älskar att kladda ;)



Tack för att du röstade på mig i tävlingen! Kram

2010-02-13 @ 18:13:24
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/
Postat av: Candy

Hahahaha, åh, jag älskade slime när jag var yngre!



Svar: Där ser man! En film vi är rörande överens om. ;)



Förresten så har jag fått pengar nu, så vill du äta sushi med mig någon eftermiddag/kväll till veckan?

2010-02-13 @ 19:15:26
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: K L A U D I A

Hejsan :) har du planerat något som du ska göra på lovet än? :)



KRAMAR KLAUDIA!

2010-02-13 @ 19:31:39
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0