Annonser från BloggPartner

Rovdyr

Hej alla läsare!

Tänkte snabbt tipsa om Rovdyr, en norsk skräckfilm som jag såg igår. Jag har hört väldigt mycket negativa saker om denna film och förväntade mig en riktigt dålig film, vilket kan ha varit en fördel, för jag gillade den.

Den handlar om några ungdomar som stannar vid en skog och blir kidnappade och torterade utav några jägare. Jag gillar filmen mest för att den känns verklig och rå, vissa effekter var riktigt bra och jag  kände för karaktärerna. Jag gillar ofta skogsmiljöer och den ständiga rädslan fanns där. Det enda negativa var att den var för kort, det tog slut för snabbt, men förutom det så var den bra.

Jag gillar att Norge har börjat producera fler skräckfilmer för jag gillar dem väldigt mycket. Än så länge har jag sett Rovdyr, Fritt vilt, Fritt vilt 2 och Död snö. Jag gillar även att höra det norska språket i filmerna, för det påminner mig så mycket om min pappa och det känns nästan som att jag får höra honom igen. Jag skäms för att jag är halv-norsk, men inte kan flytande norska, men jag ska lära mig. Jag tror att det bidrar en hel del till varför jag gillar de norska skräckfilmerna så mycket.




300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Pussybear

Oj vad mycket jag har missat de senaste dagarna! :O

2010-02-11 @ 19:56:22
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Följer din om du följer min :)

2010-02-11 @ 20:11:23
Postat av: Manuella

Hejsan ! :) Har lagt upp massor med bilder jag tog sen i somras :) ! Kolla och säg vad du tycker om dom :)! Förresten, fin blogg du har, de skulle vara kul att följa varandra :) om du vill det så är det bara säga till när du lagt till mig så gör jag desamma :)!

2010-02-11 @ 20:15:11
URL: http://manuellarihoneh.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte världens bästa film, men inte heller världens sämsta! de tycker ja iaf! :P

2010-02-12 @ 00:32:17
URL: http://lingefors.blogg.se/
Postat av: Sandra Lantz

Sv:

Bara fint tack, hur eré med dig? :)

Kramar

2010-02-12 @ 00:59:43
URL: http://sodelicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0