Annonser från BloggPartner

Cannibal Holocaust

Hej alla läsare!

Dags att prata om den väldigt uppmärksammade Cannibal Holocaust, den bästa utav alla Cannibalfilmer som har gjorts. Jag tycker att den är bra, men det betyder inte att jag på något sätt stödjer att man dödar djur, ABSOLUT INTE, jag tycker att man hade kunnat skippa alla de scenerna, för filmen är lika bra utan dem. Fast det är ju en utav orsakerna till varför den har uppmärksammats så mycket. Den har även uppmärksammats för sina våldsamma handlingar och för att vara en snuff film, vilket den inte är. KÄNSLIGA TITTARE VARNAS

Jag träffade Regissören till denna film, Ruggero Deadato på Sci-Fi mässan som var i december 2009 och han blev så imponerad utav min outfit att han fotade mig och signerade min Cannibal Holocaust dvd med ett hjärta. Jag hann tyvärr inte prata med honom så mycket, men han ska göra en re-imagining utav Cannibal Holocaust det här året.

Filmen är ifrån 1980 och den handlar om några som hittar ett filmteams filmer och blir förskräckta över vad som har filmats och då kommer fråga, vilka är de riktigt monstrena?

Nedanför kan ni se en trailer till filmen.





 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Cecilia

SV: NIce de(: japp(: kram!(:

2010-02-26 @ 23:42:29
URL: http://yoursss.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

är den väldigt rå eller? När får vi reda på resultatet i tävlingen? =)

2010-02-27 @ 00:35:03
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Jacob

Musiken är bäst :P



Såg på Mangiati Vivi för några dagar sen, den var faktiskt helt okej, hahah men det var mest för att den hade kopierat så mycket från Mountain of the Cannibal God :P



När dyker resultaten från tävlingen upp? Är otålig!



Kram

2010-02-27 @ 00:36:17
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Alexandresen

när är filmen ifrån?

2010-02-27 @ 00:36:54
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0