Annonser från BloggPartner

The Next three days

Hej alla läsare!

''Jag tycker att man skulle kunna ha fördjupat karaktärerna ännu mer, speciellt Laura för då skulle man bry sig mer''



John och Laura lever ett lyckligt familjeliv, tills den dag Laura döms för mord och sätts i fängelse. Övertygad om Lauras oskuld bestämmer sig John för att frita henne från fängelset och det spelar ingen roll att han sätter både deras liv i fara.

Detta är den senaste biofilmen som jag har sett på bio och den är en re-make utav en fransk film. Den är ganska spännande, men den känns inte så speciell på något sätt. Russell Crowe och Elisabeth Banks spelar John och Laura och dem gör sina roller bra, men det är någonting som saknas. Filmen skulle kunna ha gjorts ännu mer spännande och intensiv och delar utav den känns lite tråkiga. Jag tycker att man skulle kunna ha fördjupat karaktärerna ännu mer, speciellt Laura för då skulle man bry sig mer och verkligen tycka att deras situation var jobbig, men nu når inte de känslorna riktigt fram. Det är en film som underhåller för stunden, men som jag inte tänkte alls mycket på i efterhand och bra filmer ska få en att tänka mycket på filmen efter att man har sett den. Filmen får ändå godkänt, men jag är inte sugen på att se den igen snart.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Tjo Girl!

Jag följer dig på bloglovin och ibland när det kommer upp att du har skrivit ett nytt inlägg så är det lång ner i bloggen och publicerat för flera dagar sen. Använder du tidsinställda inlägg ibland, för i såna fall så strular din blogg med det, eller kanske det är för att fortsätter att skriva på ett inlägg som varit sparat sen innan, för jag har märkt att när man trycker publicera så hamnar ett sånt inlägg där man sist sparade det.

2010-12-19 @ 14:24:31
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Du är utmanad av mig, tjejen!

http://bloodydisgusting.blogg.se/2010/december/ackelhundens-utmaning.html#comment

2010-12-19 @ 17:05:51
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0