Annonser från BloggPartner

Piranha 3D

Hej alla läsare!♥

''Filmen är fylld utav blod, tuttar och såna ungdomar som vi älskar att se bli dödade i såna här filmer.''



En skälvning på en sjös botten släpper lös stora stim av förhistoriska pirayor. Polisen Julie Forester tvingas ta stora risker för att försöka rädda invånarna i sin lilla stad samtidigt som det är springbreak och flera tusen kåta ungdomar festar loss vid stränderna och i vattnet!

Den var faktiskt underhållande och bättre än förväntat. Filmen är fylld utav blod, tuttar och såna ungdomar som vi älskar att se bli dödade i såna här filmer. Blodet sprutar och förvandlar det blåa vattnet till rött och det finns tillräckligt med äckliga effekter för att göra gore-hounds som mig nöjd. En man får sin penis avtuggad och man får sedan se vart exakt den tar vägen. Den är trots allt ganska ytlig och jag brydde mig inte särskilt mycket om någon karaktär, men Piranhas var riktigt bra gjorda och jag fick inte lust att precis stoppa ner foten i vatten efter filmen.

Jag tyckte även att det var riktigt roligt att Eli Roth fick en liten, men underhållande roll i denna för jag är ett riktigt stort fan! Jag är nöjd med filmen och riktigt glad att jag såg den i 3D, jag tror att det hjälpte filmen en del och just denna skräckfilm passade bra i 3D. Denna filmen får ett klart godkänt betyg och jag kan tänka mig att se den igen.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du gillade den<3

2010-12-06 @ 11:00:21
Postat av: Anonym

Jag gillade inte originalet och vet inte om jag vill se den här. Är dem väldigt lika? Jag gillar iaf pirayornas nya utseende så jag kanske ger denna en chans ändå.

2010-12-07 @ 13:43:41
Postat av: Placebohoe

Anonym: Det var längesedan jag såg originalet, men så jättelika är dem inte, det är lite mer fart, blod, äckel och naket i denna, men jag gillar ändå originalet bättre.

2010-12-07 @ 21:13:38
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0