Annonser från BloggPartner

Curse of the Golden flower

Hej alla läsare!

Jag blev väldigt imponerad och tittade på alla kläder, hårgrejer, inredningen och alla miljöer.



En olovlig romans mellan en av hovets tjänsteflickor Chan och en prins tar med de båda på en farlig resa där den kungliga familjens hemligheter sätts på spel. När den första lögnen avslöjas så upptäcks en rad andra hemligheter och det spills mycket blod.

Den här filmen är fantastiskt snygg. Jag blev väldigt imponerad och tittade på alla kläder, hårgrejer, inredningen och alla miljöer. Jag önskar ha ett hus som är inrett som palatset i den här filmen. Alla fightscener var grymt koregraferade och jag gillade varenda liten detalj i filmen. Storyn var väldigt bra och höll mig intresserad hela tiden, för man undradehela tiden vad som skulle avslöjas härnäst. Jag rycktes med igenom filmen och var spänd på vad som skulle hända härnäst. Om man gillar filmer som Hero och Crouching tiger, hidden dragon så kommer man att gilla denna också.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Jag gillade också den här filmen, en fyra tror jag att jag gav den. ^^

2010-12-16 @ 23:06:54
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Johan

Ahh jag älskade den där filmen och liknande.. kolla gärna in min blogg för jag skriver lite om filmer och serier jag också. (:

2010-12-21 @ 00:38:55
URL: http://digitaltguld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0