Annonser från BloggPartner

What happens in Vegas..

Hej alla läsare!

Jack och Joy har aldrig träffats förr men vaknar upp efter en blöt kväll i Las Vegas och upptäcker att de gått och gift sig. När de talar ut inser de att de inte tål varandra men i samma veva råkar de vinna jackpoten på en enarmad bandit. Den ena fantasifulla jävligheten följer nu på den andra då de båda försöker komma ur äktenskapet och samtidigt få pengarna för sig själva.

Denna var bättre än jag trodde och roligare än jag trodde. Cameron Diaz och Ashton Kutcher spelade bra och filmen flöt på. Filmen är underhållande för stunden och handlingen är inte särskilt komplicerad och skulle kunna beskrivas i en mening egentligen. Slutet är också ganska uppenbart, men jag blev ganska nöjd ändå.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Jag har flera gånger funderat på att se den, så kanske man ta och göra det nu då. Nån gång :)

2010-08-11 @ 21:49:56
URL: http://mochride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0