Annonser från BloggPartner

Triangle

Hej alla läsare!

Efter en storm där deras segelbåt kapsejsat råkar huvudpersonerna på ett drivande skepp. Efter de gått ombord inser de snart att allt inte står rätt till, för de dör om och om igen och endast en utav dem inser detta och försöker då att stoppa detta innan de fastnar i den cykeln föralltid.

Jag gillar att man hela tiden sitter och gissar på hur det egentligen kommer att gå. Även fast man vet om att de kommer att dö om och om igen så fick man alltid reda på någonting nytt och då satt man och funderade igen. Det var tur att jag såg den med Tomas som hade sett den innan, som kunder förklara lite saker för mig. Det är Melissa George som spelar huvudrollen i denna och hon har varit med i en del skräckfilmer och det är kul att se att hon håller sig i den genren.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

den ska jag se sukha

2010-08-04 @ 21:49:26
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0