Annonser från BloggPartner

Mega Piranha

Hej alla läsare!

En muterad stam av jättevildsinta och hungriga pirayor är på väg till Florida ifrån Amazonas och dom äter upp allt som kommer i deras väg och nu ska några överlevare försöka sätta stopp för dessa onda pirayors planer.

Efter att ha sett Piranha II så upptäckte jag denna Mega Piranha och eftersom att jag älskar att kolla på dåliga b-skräckisar så var jag tvungen att kolla in denna. Denna är faktiskt snäppet bättre än Piranha II, men det är inte precis någon komplimang. Datagjorda fula fiskar, dåliga skådisar och väldigt tråkig, förutom ett par scener som faktiskt funkar. Men om man gillar b-skräckisar så kan denna funka som underhållning för en stund. Denna får en ganska svag tvåa, den skulle ha fått ettan ifall den hade varit lika dålig som Piranha II.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Eyeless

hahahahahahha den vill jag se!! Var hittar du allting hattifnatt? :P

2010-08-22 @ 19:18:20
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0