Annonser från BloggPartner

Krya på dig mormor

Hej alla läsare!

Min mormor fyller år på lördag och dessutom så ligger hon på sjukhus just nu tyvärr.  Jag hoppas verkligen att hon kommer må bättre snart för hon har tyvärr lidit väldigt mycket. Min mormor heter Janina och bor i Polen tillsammans med min morfar och resten utav min polska släkt bor där. Hon kom till Sverige så fort jag var född och såg mig växa upp under flera år. Hon gick ut med mig hela tiden och berättade alltid godnattsagor för mig, för hon har en väldigt bra fantasi och kom alltid på bra historier.  Jag brukar åka till Polen 2-3 ggr om året oftast 1-2 ggr på sommaren och en gång under vintern.

Jag har ritat en bild till henne för att hon älskar blommor och har alltid haft vackra blommor överallt och jag hoppas att min lilla ritning kan göra henne lite gladare. Jag har även försökt rita av mig själv i ritningen, men det blev inte så bra. Men jag gillar mina speciella blommor, det är en sådan här blomma som jag har tatuerat in på min högra skuldra. Jag skulle väldigt gärna måla något sånt här och måste hitta en bra ram för det, för många har så konstiga ytor att måla på.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nicole

hoppas hon piggar till sig då :)



/Shoppaholly

2010-08-30 @ 23:00:12
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Eyeless

Hälsa från mig! Tycker ändå att bilden blev bra :)



KRAM

2010-08-31 @ 21:29:04
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: A S

Coola bilder du gör. =)

2010-09-01 @ 08:38:19
URL: http://zunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0