Annonser från BloggPartner

Coming Soon

Hej alla läsare!

Shane, en projektionist på en biograf, har lovat att piratinspela en ny upphypad skräckfilm. När han sedan sitter och spelar in med sin kamera börjar han ana att något inte stämmer, och när filmen väl är över så slås han av läskig déjà vu-känsla. Han börjar att se en död kvinna överallt och får reda på en ganska hemsk sanning.

Jag såg denna med Tomas och jag tyckte att den var ganska bra. Den var creepy och läskig på en del ställen och den lyckades med stämningen. Jag gillar den läskiga looken på kvinnan för den lyckades dem riktigt bra med och Thailand har börjat göra många bra skräckfilmer den senaste tiden och jag hoppas att få se ännu fler. Det går i perioder på vilka länder som producerar bra skräckfilmer och nu verkar Thailand ha en bra chans att ta över den rollen ett tag.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-08 @ 14:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0