Annonser från BloggPartner

Basket Case

Hej alla läsare!♥

Dwayne Bradley går runt och bär på en stor underlig korgväska. Vad finns egentligen i korgen? Alla hans grannar hör märkliga ljud komma från Dwaynes lägenhet och plötsligt börjar folk att dö. Vad är hemligheten som Dwayne bär på och får vi någonsin svaret på: Vad finns i korgen?

Jag, Tomas, Sofia och Niklas kollade på film igår och Basket Case var den första vi såg. Den var riktigt rolig och om man gillar blodiga b-skräckisar så kommer man att gilla denna. Jag tycker om Dwaynes karaktär och den ''speciella'' karaktären också. Jag önskar nästan själv att jag hade en korgväska som jag bar runt med mig. Jag ger denna en stark trea för den var väldigt underhållande och man kommer garanterat att skratta.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0