Annonser från BloggPartner

100 dagar till Sci-Fi mässa

Hej alla läsare!♥

Nu är det dags för ännu en nerräkning till den årliga Sci-Fi mässan i Stockholm som sker 27-28 november och självklart kommer jag att vara där. Idag är det precis 100 dagar kvar och jag längtar väldigt mycket. Mina dräkter kommer jag inte avslöja ännu, men jag kommer att ta upp mycket kring Sci-Fi mässor nu framöver och jag hoppas att många kommer till Stockholm då och gärna säger hej till mig. Jag hoppas att ni alla kommer ihåg min Corpse Bride outfit som jag hade i Sci-Fi mässan i Stockholm 2009?

Jag kommer inte att vara Corpse Bride i år igen, men tro mig jag tror att ni kommer gilla mina nya dräkter som mamma kommer sy åt mig ;)


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

åh så kul! :D men jag googla för jag tänke att det skulle vara kul att gå, men jag hittar inget? :O

2010-08-19 @ 13:34:06
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0