Annonser från BloggPartner

1 månad

Hej alla läsare!

Hur kan man få små saker att muntra upp andra? Idag firar jag och Tomas våran första månad tillsammans och jag ville göra honom lite extra glad med en liten present. Jag vet att han gillar munkar väldigt mycket, därför köpte jag tre olika sorters munkar till honom, en med choklad, en med vanligt socker på och en fylld med vanilj. Sedan så ritade jag massor med röda hjärtan på påsen och bokstavligen omvandlade en vanlig tråkig påse till något som betyder mycket.

Tomas blev väldigt glad och vi åt en romantisk middag på McDonald's senare haha! ;)

Vi blev väldigt ljusa.

Haha 1-månads puss och jag ser väldigt konstig ut, fast mitt hår ser mörkt ut och det gillar jag.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

grattis! :)

2010-08-24 @ 22:11:43
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Candy

Nahww, vad gullig du är! & grattis! :*

2010-08-25 @ 01:58:11
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0