Annonser från BloggPartner

Vad vill jag åstadkomma?

Hej alla läsare!♥

Varför har jag denna blogg? Från början ville jag ha någonstans att skriva av mig och att få dela med mig mina filmtips till er. Jag vill visa alla att det är okej att vara annorlunda. Jag har alltid varit intresserad utav skräckfilmer och film i allmänhet och visst har jag fått snea blickar för att jag inte är som andra ''tjejer'', men det skiter jag fullständigt i. Jag är lycklig när jag är i mitt filmrum och kollar på en film eller skriver att manus. Jag vill att alla ska förstå att vi är olika och att man inte behöver blogga om något som alla andra bloggar om för att bli accepterad. Jag har ofta känt att jag inte passat in bland andra tjejer och jag har även fått höra det och det är därför jag inte har särskilt många tjejkompisar. Jag har alltid varit den där filmnörden som sitter med sina skräcktidningar och pratar om film hela tiden.

Ända sedan jag blev mobbad i grundskolan så har jag alltid känt mig annorlunda och tagit film till hjälp för att sluta bry mig om det. - Det är okej att vara annorlunda och ha intressen som inte många andra har.
- Du är unik precis som du är.

Jag har den här bloggen för att visa att filmbloggar också kan hamna i rampljuset, så ni som har speciella intressen, men inte vågar blogga för att ni tror att ingen kommer läsa säger jag bara: BLOGGA! Få ut ni vill få ut, om ni själv älskar bloggen så kommer andra att göra det. När jag började den här bloggen så trodde jag inte att någon skulle läsa den här alls utan att i princip bara jag skulle läsa den, men jag hade fel. Så gör aldrig något bara för att ni inte tror att någon annan kommer bry sig.




300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som att filmbloggar och andra skumma bloggar någonsin kommer att bli stora, kommer inte att hända. Ingen bryr sig om såna här typer utav bloggar, liksom du har säkert max 5 läsare per dag, lägg ner såna här bloggar.

2010-04-19 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0