Annonser från BloggPartner

Vad ska ses i helgen?....

Hej alla läsare!

Jag och Alex har fått tag på gratisbiljetter till Toy Story och Toy Story 2 i 3D på bio på lördag förmiddag och söndag förmiddag. Jag blev jätteglad när jag såg gratisbiljetterna. Det är bra att friska upp minnet innan man ser den tredje filmen och det ska bli kul att se dem på 3D. Jag har börjat gilla 3D filmer väldigt mycket, visst alla filmer passar inte för 3D, speciellt inte skräckfilmer. Ska ni se dem på bio?


Vad tror ni om den tredje filmen?


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst dina inlägg om din pappa och hur dåligt du mådde utav det. Min pappa dog när var 8 och jag har fått leva med detta längre än dig och du har säkert inte ens mått särskilt dåligt över att du förlorade honom, jag har varit igenom mycket mer än dig och är äldre än dig, så du borde inte skriva om saker du inte vet om. du kan börja skriva om sånt igen när du är äldre och har tänkt och känt mer.

2010-04-22 @ 12:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0