Annonser från BloggPartner

Min helg..

Jag har haft två väldigt bra dagar. Tyvärr blev våran inspelningen utav filmen inställd, vilket gjorde mig väldigt ledsen, men Alex tröstade mig med att ta med mig på Kick-ass. På vägen till stan så köpte jag en red bull för att jag ÄLSKAR att dricka det och Alex knäppte ett kort på mig (Jag ska försöka få med fler bilder på mig i bloggen). Vi fick även med oss Frida och Kim på bion, efter bion kände vi inte för att åka hem utan drog ut till Gamla stan för att festa och ha det roligt.

Nedanför har vi en bild från bion, med mig (den korta lilla saken), Frida och Kim. Jag vill även påpeka att jackan/koftan jag har på bilden köpte jag igår och jag är helt kär i den, så den kommer jag nog ha på mig så ofta jag kan. Jag vill se så många biofilmer i år att jag blir galen.

När vi går ut så brukar vi ofta åka till Gamla stan och gå till en utav mina favoritställen Axess och vi hade det väldigt roligt. Igår så såg jag och Alex Toy Story på 3D i Rigoletto och idag blir det Toy Story 2 i 3D.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: frida

åhh vad snygg jacka!! väldigt fin :)

2010-04-25 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0