Annonser från BloggPartner

Tips från Sarah

Hej alla läsare!

Känner ni mycket frustration och vet inte hur ni ska bli av med den, så kan jag tipsa er om att träna. Det är ett jättebra sätt att må bättre på. Jag har börjat hoppa hopprep de senaste dagarna och det har fått mig att må bättre, dessutom är det väldigt bra träning då det tränar hela kroppen. Skriv och rita, ur frustration så kommer kreativitet och det man kan skapa är fantastiskt. De bästa verken och filmerna har just kommit ur tillfällen då man har känt dåliga känslor.

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emily

Javisst! Jag gillar väl det mesta, har dock inte hunnit skriva så mycket om det i bloggen ännu. Men kolla gärna under fliken film så ser du vad jag gillar:)

2010-04-09 @ 23:20:21
URL: http://Emilykarlsson.tumblr.com
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Tänkte bara höra när tävlingen avslutas?

Kram

2010-04-10 @ 09:19:07
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0