Annonser från BloggPartner

Svaren från frågestunden

Hej alla läsare!♥

Här kommer svaren ifrån min lilla frågestund jag hade igår.

1. Skulle du tänka dig att byta header och bakruds bild?
Svar: Jag ska faktiskt byta tema och bakgrund den här veckan, så håll utkik ;)

2. Favoritfärg?
Svar: Svart och rosa, helt tillsammans.

3.Välj på en skala hur mycket du gillar bloggen. Alltså gillar i hjärtat. 1-10
Svar: Jag gillar att kolla på min blogg och jag brinner ju för det jag skriver om så jag skulle ge min blogg 8 eller 9 av 10.

4.Sämsta filmen och varför?
Svar: Finns ju en hel skitfilmer och en som jag kommer att tänka på är Ulli Lommels alla filmer, så dåliga och smaklösa, usch.

5.kan du inte göra ett inlägg med filmer man kan titta på med sin pojkvän o mysa eller vara rädda till ?
Svar: Absolut kan jag gör det, tack för idén? ;)

6.Hur länge har du bloggat nu?
Svar: Seriöst sedan oktober.

7.Vad använder du för hårprodukter?
Svar: Det enda jag använder är Loreal´s Hot liss innan jag använder plattången eller locktången.




8. Sämsta regissören, och varför?
Svar: Ulli Lommel om man ser hans filmer så förstår man varför.

9. röker du?? vad tycker du om sånna saker som att dricka osv...?
Svar: Nej jag röker inte, men jag dricker och festar. Jag tycker att vill man röka och dricka så får man absolut göra det, jag är inte emot sånt. Alla har egna val och lever som de vill.

10. Vilket är ditt drömyrke??
Svar: Regissör och manusförfattare

11. Vilken är din favoritskådis?
Conrad Veidt, Christian Slater och Barbara Steele är favoriterna.

12. Vilken är den sämsta filmen du sett med din favoritskådis?
Svar: Även om en film i sig är dålig så brukar mina favoritskådisar ofta göra ett bra jobb och lyfta filmen ändå, så jag vet faktiskt inte.

13. Hur många filmer äger du?
Svar: 817 nu, men hoppas på 900 det här året ;)

14. Vad gillar du för musik mest?
Svar: Mitt favoritband är Placebo, annars gillar jag System of a down och Rammstein också.

15. Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
Svar: Jag hoppas att ha gjort massor med grymma skräckfilmer som ni mina läsare har sett på bio!





300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Johanna

Brukar se det mesta inom film så inte helt omöjligt :)

2010-04-08 @ 16:34:54
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Pussybear

Om 10år så har jag alla dina DvD- och Blu-rayutgåvor i min filmsamling ;)

2010-04-08 @ 17:03:42
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: veronica

roligt med frågestund :D

2010-04-09 @ 22:52:59
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0