Annonser från BloggPartner

Svar på läsarfrågor

Tänkte svara på några utav de frågor jag oftast får, ska fixa till dem bättre sen, men nu får dem vara som de är nu.

Din blogg är jättebra och det är kul att du tar upp många olika ämnen, sorg, problem med sig själv, ätstörningar, film och konst. När var det senast du slutade äta?


Svar: Ett år sedan, men det är mycket bättre nu.

Hej Sarah! Jag har läst alla dina inlägg om din pappa och hur du har hanterat sorgen och jag måste bara säga att dem har hjälpt mig. Alla dina små tips hjälper, fortsätt med dem och sluta aldrig blogga när din blogg hjälper. Hur gammal var du när din pappa dog?


Svar: Jag var tio år gammal

 

Hur länge har du samlat på filmer?

Svar: Sedan jag var 12 år

Nästa biofilm du längtar efter?

Svar: Flickan från ovan.



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: A i d a a < 3

Hur är det med dej? Fin blogg (: <33

2010-04-01 @ 17:24:38
URL: http://aidaac.blogg.se/
Postat av: Liiiissa

Hej, allt bra med dej? :)



Kolla gärna in min blogg :)

2010-04-01 @ 18:51:59
URL: http://liiiissa.blogg.se/
Postat av: Lina

Flickan från ovan är bra, så den kommer jag köpa när den väl kommer ut. Fast den får gärna gå ner lite i pris, för 160 kr vet jag inte om den är värd.



Jaha, så du har köpt den där. Min avatar va med piss dyr, 250 kr och allt man får är en blu-ray och en dvd. Så det känns lite som om att jag blivit lurad av discshop. Hade lätt kunnat slänga till 50 kr extra för allt det du kommer få.



Jag jobbar som undersköterska i äldrevården.

2010-04-02 @ 02:04:30
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0