Annonser från BloggPartner

Subconsious cruelty

Hej alla läsare!♥

Detta är den andra Karim Hussain filmen jag såg och jag gillade den inte lika mycket som Ascension och jag kan inte säga att jag förstod så mycket utav den heller, iaf inte andra halvan utav filmen. Den består utav fyra avsnitt och handlar om ett man som vill älska med sin syster, människor som skändar sig själva, en jesusgestalt som blir skändad och en man som blir plågad efter att ha onanerat. Det första avsnittet var den bästa, de andra hade knappt någon dialog i sig alls och kändes mer som ett försök till något konstnärligt, men jag tyckte inte att det gick fram helt. Men den får en trea utav mig för att fotot var snyggt, jag gillade färgerna. Den har vunnit väldigt mycket priser och jag vet inte om den förtjänade alla de priserna. Filmen hittar hos subdvd.

Jag gillade Ascension mycket mer och tycker att dialogen i den filmen var bättre. Jag hoppas på att få se fler såna filmer som den.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0