Annonser från BloggPartner

Sämsta regissören?

 

Ja, vem är enligt er den sämsta regissören? Mitt svar på den fråga är Ulli Lommel, jag kan inte med ord beskriva hur dåliga hans filmer är, men jag kan försöka. Jag har sett tre utav hans filmer som är baserade på riktiga seriemördare och dem är framställda så dåligt. Hans filmer är försök till att chocka folk, men allt blir bara så smaklöst att man vill stänga av skiten för att den är så tråkig att se på. Han väljer alltid dåliga skådespelare och i en film så har han huvudrollen och det var ett smart drag- NOT! Kameratekniken var inte alls bra och han vill förmedla en verklighetslook, men det blir bara tråkigt, i det läget så väljer jag Hollywood-stilen. Jag har som sagt sett tre filmer som alla får 0/5 utav mig och så fort jag ser hans namn på en filmtitel så slänger jag ifrån mig filmen så fort som möjligt.

Jag blir nästan arg när jag skriver om hans filmer för dem förtjänar inte uppmärksamhet på min blogg, men jag gör det för att varna er helt enkelt. Jag var dum och köpte en box med fyra utav hans filmer i tron om att dem skulle vara bra då de är baserade på riktiga seriemördare, men jag hade så fel och nu har jag en film kvar i boxen att plåga mig igenom. Jag vill inte se den, men jag har som mål att se alla filmer och jag vet inte jag får väl spola mig igenom filmen.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

sv' aah jadå :D

2010-04-13 @ 21:03:54
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Michalw

Köpte seriemördarboxen jag med för inte så länge sen. Visste inte då att typ alla tycker att han är kass som regissör. Köpte den för att jag samlar lite på såna filmer, bland annat och har bara sett en av filmerna hittills, Green River Killer. Den var ingen höjdare :(

2010-04-13 @ 22:11:45
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: louise.

Haha :D det var inte bra! kram <3

2010-04-13 @ 22:59:27
URL: http://louiseolesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0