Annonser från BloggPartner

Läsarmejl

Detta trillade in i min inkorg för inte så länge sedan och jag är jätterörd. Jag kan fortfarande inte förstå att jag får läsarmejl. Tack alla läsare!♥

Hej Sarah!

Jag tycker att du är den bästa bloggerskan som finns, jag läser din blogg minst 10 ggr varje dag. Både film och konst är en stor del utav mitt liv också, men du skriver också så fina inlägg om det du har gått igenom och speciellt om din pappa. Jag blir jätterörd varje gång jag läser ett sådant inlägg och jag tycker att du är så himla STARK, och jag vill också vara lika stark som dig. Din blogg sticker ut ur mängden och den är inte som andra bloggar. Många bloggar är så tråkiga och handlar om sådant som dem tror ska få läsare och är jätteopersonliga och då blir det inte kul att läsa, men din blogg är helt annorlunda. Den fångar in en och du skriver mycket om film, vilket jag älskar. Dina recensioner är mycket igenomtänkta och jättebra, även om du skriver om en film man inte gillar så får du iaf mig att kanske se den igen och ändra åsikt och det är precis så det ska vara! Jag blev faktiskt tipsad om din blogg genom en kompis och älskade den första gången jag var inne. Jag har inte vågad skriva till dig förrän nu. Jag älskar filmen Avatar och undrar om du kanske någongång skulle ha Avatar-tema eller göra en bra recension utav den filmen? Jag såg även att du hade förbokad en superbra utgåva utav den och jag vill jättegärna se vad som finns i den när du får den. Nu blev det mycket filmsnack, men jag antar att dte inte gör något. Det jag också ville skriva om är att jag också har förlorat en pappa, men jag är verkligen inte lika stark som du. Jag bryter ihop nästan varje dag, men genom att läsa din blogg så vet jag att det blir bättre och att man kan leva ett bra och normalt liv trots sorg. Din blogg har hjälpt mig och jag tycker att den är BÄST. ÄLSKAR DEN SÅ MKT <3<3<3

Kram din bästa bloggläsare Alice.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alexander

Ser du älskling, din blogg älskar av fler o fler<3<3<3

2010-04-11 @ 18:23:06
Postat av: elin

SV: lite sjuk annars bra:)

2010-04-11 @ 19:07:35
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/
Postat av: h

jag är lite förälskat i ditt hår!

2010-04-11 @ 19:09:45
URL: http://dagdraumur.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

vill du att jag ska åter ska ha veckans blogg i min blogg?

2010-04-11 @ 19:12:20
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: nea

aaaw vad gulligt :)

2010-04-12 @ 11:25:41
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: Anonym

SUPERDUPERgrej i mitt senaste inlägg :D



2010-04-14 @ 15:41:30
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0