Annonser från BloggPartner

Bloggerskor om film: Linn-Lay

Jag har börjat med en ny grej som heter Bloggerskor om film. Jag har nämligen intervjuat några bloggerskor och fått svar på olika frågor inom film. Jag tycker att det ska bli jättekul att göra inlägg om deras svar. Den första bloggerskan är Linn-Lay.


1. Vad har du för favoritfilmer?

Svar: oj dem är många, men några senaste är Avatar, twilight, taken och barnhemet

2. Vilken/Vilka genres gillar du mest?
Svar: oj det har jag aldrig funderat på ens.

3. Vilka biofilmer har du sett i år?
Svar: new moon, valentines day och remember me

4. Största filmbesvikelsen i år?
Svar: än så länge har det inte varit någon,som tur är

5. Positiva filmöverraskningar i år?
Svar: Tråkigt nog så har det inte varit några.

6. Hur stor är din filmsamling?
Svar: Pinsamt men jag äger nog max 3 filmer.

7. Har du någon favoritregissör?
Svar: oj kan verkligen ingenting om dem.


8. Vilka biofilmer ser du mest fram emot i år?
Svar: Helt klart eclips

9. Hur ofta kollar du på film?
Svar: om det inte går på bio så ser jag nästan aldrig på filmer.

10. Nämn 5 filmer som du inte gillar och motivera gärna varför.
Svar: The road- seg film, dem bara går och går och går och i slutet så går dem änu mer.
förutom den så har jag nog inte set några fler dåliga som tur va.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Neahn

Det är alltid lika kul med 'intervjuer' ! (:

2010-04-23 @ 07:38:56
URL: http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: stephanie

hejsan.kul ide.allt bra med dig idag.kramar

2010-04-23 @ 11:36:03
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh gud vad roligt med interijuver! :D

2010-04-24 @ 12:05:08
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0