Annonser från BloggPartner

Bloggerskor om film: Sara

Nu har Sara svarat på mina frågor.



1.Vad har du för favoritfilmer?

Svar: Mina favoritfilmer är klassiska Titanic, I taket lyser stjärnorna & Michael Jackson's This is it

2. Vilken/Vilka genres gillar du mest?
Svar: De genres som intresserar mig mest är drama och komedi.

3. Vilka biofilmer har du sett i år?
Svar: Jag har faktiskt inte sett en enda film på bio iår, tyvärr.

4. Största filmbesvikelsen i år?
Svar: Eftersom jag inte sett några nya filmer på bio kan jag inte svara på denna fråga.

5. Positiva filmöverraskningar i år?

Svar: Samma svar som ovan.

6. Hur stor är din filmsamling?

Svar: Den är gigantisk! Har allt från barnfilmer som jag
såg när jag var mindre till Thrillers. Har inte en aning om hur
många det är, men många är det.

7. Har du någon favoritregissör?
Svar: Det skulle nog vara Tim Burton & James Cameron


8. Vilka biofilmer ser du mest fram emot i år?

Svar: Förut såg jag fram emot Up in the air, men den hann jag aldrig att se. Så nu längtar jag till The last song kommer på vita duken.

9. Hur ofta kollar du på film?

Svar: Jag vill göra det oftare än vad jag gör, men varannan vecka
ungefär. Jag vet, det är alldeles för sällan.

10. Nämn 5 filmer som du inte gillar och motivera gärna varför.
Svar: Hairspray för det var så grymt rörig.
Beck den svaga länken för varenda beckfilm går ut på samma grejer.
Simpsons the movie för jag har alltid haft något emot dedär
gula figurerna, höll nästan på att gå itaket när jag hörde att serien skulle bli film.
Twilight, detta låter förmodligen jätteknäppt men jag har aldrig sett filmen
ändå gillar jag den inte, totalt överskattat.
Och Jönssoligan filmerna, de är så knäppa att jag inte vet vad det skulle
finnas för bra med de.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

Jag vill också göra en sån där. :D

2010-04-28 @ 17:53:50
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0