Annonser från BloggPartner

Bloggerskor om film: Daniela

Nu är det Danielas tur att svara på frågorna.

1. Vad har du för favoritfilmer?
Svar: A walk to remember, step up filmerna , never break down

2. Vilken/Vilka genres gillar du mest?
komedi, skräck, romantik

3. Vilka biofilmer har du sett i år?
Farsan

4. Största filmbesvikelsen i år?
Jag har ingen filmbesvikelse i år.

5. Positiva filmöverraskningar i år?
Eftersom jag inte sett så många nya filmer detta året kan jag tyvärr inte svara på det..

6. Hur stor är din filmsamling?
Jag använder mig mest utav filmer i datorn, och inte så mycket av DVD i sig. Så det är väll 50 stycken.

7. Har du någon favoritregissör?

Nej, inte som jag kommer på just nu.


8. Vilka biofilmer ser du mest fram emot i år?
Remember me som jag inte sett ännu.

9. Hur ofta kollar du på film?
Några gånger i veckan, helst sent under kvällarna.

10. Nämn 5 filmer som du inte gillar och motivera gärna varför.
oj.. jag kommer faktiskt inte på några speciella just nu, men jag kan säga att
jag inte gillar krigsfilmer och filmer där man dödar och "köttar" skjuter varandra
osv. det är hemskt.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

gillar dessa interjuver du gör :)

2010-04-26 @ 00:00:26
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du haft det bra på sista tiden?:D

kram

2010-04-26 @ 15:39:51
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/
Postat av: e l s a ♥

"Remember Me" är så sjukt bra! :D

2010-04-26 @ 20:29:05
URL: http://elsaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0