Annonser från BloggPartner

Bloggerskor om film: Liene

Denna gång är det bloggerskan Liene som har svarat på mina frågor.

1.Vad har du för favoritfilmer?
Svar: Jag har många favoriter och det varierar men stora favoriter är alla "pirates of the caribbean", "2 fast 2 furious" och resten av de filmerna, "twilight" och "mamma mia"
2.Vilken/Vilka genres gillar du mest?
Svar: Gillar alla slags filmer, så länge de är intressanta.
3. Vilka biofilmer har du sett i år?
Svar: Måste vara tråkig på den frågan med att svara ingen.
4. Största filmbesvikelsen i år?
Svar: Eftersom jag har inte sett film på bio än har jag inte blivit besviken.
5. Positiva filmöverraskningar i år?
Svar: Ingen än.

6.Hur stor är din filmsamling?
Svar: Vi har runt 130 filmer hemma.
7.Har du någon favoritregissör?
Svar: Nej, är inte så uppmärksam på regissörer.



8. Vilka biofilmer ser du mest fram emot i år?
Svar: Eclipse och Dear John. Kanske sex and the city med.
9. Hur ofta kollar du på film?
Svar: Inte så ofta. Nån gång i veckan bara.
10.Nämn 5 filmer som du inte gillar och motivera gärna varför.
Svar: Dom har jag nästan glömt namnen på men har nog vissa hemma...
- American Beauty, för att den är bara konstig och inte i min smak.
- Rumor has it, jag trodde den skulle vara roligare, dvs inte långtråkig, för att Jennifer Aniston är med i den så jag blev lite besviken.
Resten minns jag inte namnen på, som sagt.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

American Beauty är lite creepy, det håller jag med om. haha

2010-04-24 @ 12:13:42
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0