Annonser från BloggPartner

2012

Igår var det galapremiären för 2012. Jag hade inte så höga förväntningar på den filmen. Den var helt okej, men inte mer (3/5). Fast att se filmer gratis klagar man ju inte på. Jag hörde talas om maya-kalender för första gången förra hösten och sedan dess har jag varit intresserad utav det och läst mer om planeten x, nibiru och andra teorier som har något samband med jordens framtid att göra. Det många inte vet är att jag, förutom film också älskar astronomi och biologi, därför gillade jag de första bilderna utav 2012 väldigt mycket.
Jag har tyvärr inte hunnit se så mycket film, eftersom att redigeringen utav mitt egna skolprojekt har haft störst prioritet och så kommer det att vara ända tills fredag, då filmen ska vara klar. Det här får bli ett kort inlägg, ursäkta för avsaknaden utav bilder.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tyckte att 2012 var bra, men det blir för segt att sitta och se på en film i nästan tre timmar.. Standardlängden på filmer är bäst!

2009-11-21 @ 00:56:39
URL: http://emmahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0