Annonser från BloggPartner

Filmfrossa

I måndags brände jag mig på jobbet, en nystekt matbit ramlade ner på min fot, vilket gjorde väldigt ont och jag fick väldigt stora blåsor, men det har blivit bättre idag. Jag har nästan fått alla min filmer som jag beställde förra veckan. Jag hade tänkt vänta med att se dem tills jag åker till Polen, men jag såg två idag och nu ser jag den tredje. Jag har bara en ledig dag innan jag åker till Polen och resten utav dagarna jobbar jag ganska långa pass, så ät gärna på hot wok i kungshallen!
   Av dessa filmer har jag nu sett åtta stycken och jag håller på att se East of Eden nu. Idag ska jag åka till stan och handla fler filmer med min mamma och det senaste numret utav Rue Morgue - världens bästa tidning.



              


          

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Hittar inte hem

Torkel i knippa äger! ;)

2009-07-19 @ 01:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0