Annonser från BloggPartner

Since I was born I started to decay

Jag har jobbat väldigt mycket och har knappt haft något socialt liv alls de senaste dagarna, vilket känns sådär lagom kul, men jag trivs på jobbet och alla kollegor är väldigt trevliga. Jag har knappt haft tid till att ens blogga. Filmer har det blivit få utav också, men på lördag åker jag äntligen till Polen och det ska bli skönt att komma bort ett tag och få tid till att tänka massor, fast när jag har tid att tänka så brukar jag oftast bara må dåligt, så det kanske inte är så bra? Varför kan man inte ha en knapp i huvudet som man kan trycka på så att allt ont raderas? Det blir ju inte bättre utav att jag lyssnar på musik som får mig ännu mer deppig, men det är så jag fungerar antar jag.
    Okej nu till ett lite mindre deprimerande ämne, film. Jag har nästan sett alla James Dean filmer och jag måste bara säga hur otroligt bra det är, East of Eden är min favorit utav alla tre än så länge och jag har inte hunnit se klart Giant ännu. Imorgon får ni veta vilken som blev favoriten ifall jag hinner blogga. 
  

Denna bild föreställer Brian Molko (Sångaren i placebo) ritad utav mig.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Pussybear

Det är viktigt att tänka över allt och alla problem, sålänge du försöker hitta en lösning eller bearbeta dem på så sätt att de blir mindre påfrestande. Om du mår dåligt, så meddela mig.



Nice citat som titel; påminner om The Minute of Decay: "The minute that it's born, it begins to die" av MM ;)

2009-07-25 @ 01:59:03
Postat av: elina

Du är duktig på att rita!

2009-08-02 @ 23:08:15
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Anita

Placebo äger! :D

2009-11-21 @ 19:14:37
URL: http://delta4life.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0