Annonser från BloggPartner

Polen

Idag är äntligen den dagen då jag åker till Polen. Jag har verkligen längtat och det ska bli väldigt skönt att komma ifrån allting ett tag, men jag kommer självklart att sakna väldigt många. Men jag mår verkligen bra när jag är i Polen. Jag har faktiskt inte packat klart allting än, så det blir nog lite snabbpackning senare. Jag har inte ont i halsen längre, men jag är istället förkyld! Jippie...
  Snart är juli snart, vilket är bra för det kommer hända mycket roligare saker i augusti. Jag kommer sluta jobba så mycket, jag kanske slutar att jobba helt. Filmskolan börjar, vilket jag har längtat till hela sommaren. Bröllopet i Polen kommer att bli väldigt roligt, jag hoppas bara att jag kommer komma ihåg allt!
  Det här är den senare bilden som jag har ritat så enjoy!
See you in Poland! / Placebohoe






300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Pussybear

Såå snygg! jag hade också turen att får se originalet :D

Tyvärr är jag en av dem som inte vill att du ska åka bort...För jag kommer bara längta tills du kommer hem igen! <3

2009-08-02 @ 02:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0