Annonser från BloggPartner

I'll be yours

Jag har haft ett par bra dagar nu, även fast jag nästan dog i värmen. Jag kommer att jobba hela helgen, men hoppas på att jag hinner göra något annat också, men tyvärr så har jag tänkt mycket också. Jag känner mig nedstämd och jag är orolig inför framtiden hela tiden och för att bli helt ensam. Det känns bara som att jag jobbar och inte hinner göra så mycket nu innan jag åker till Polen. Det ska bli skönt att åka dit men samtidigt inte, jag kommer ju vara helt isolerad från alla nära och kära jag har här, men det är skönt att även komma bort ifrån allting, som en verklighetsflykt.
Placebo får mig att må bättre och jag kan sitta och lyssna på Brians underbara röst i flera timmar, men min ipod var helt död idag på hemvägen så jag fick överleva utan den underbara musik som jag annars lyssnar på hela tiden. Jag kan inte beskriva hur galet mycket jag längtar till koncerten den 13 November! Det kommer ske så mycket roliga saker i november och därför är det inte så konstigt att det är den månad som jag längtar till mest nu. 
Bilden som jag har lagt upp här har jag nästan enbart målat med smink dvs eyeliner, ögonpennor och ögonskuggor.
Ha en bra helg! Love Placebohoe

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jacob

Sjukt bra bild!



Du kommer aldrig vara ensam, Polen tror jag är bäst för dig just nu; visst jag kommer ju sakna dig otroligt mycket (och alla andra med), men förhoppningsvis kommer du ju tillbaka hit, eller hur hattifnatt? :)



Ha det bra medan jag är borta; kram

2009-07-04 @ 04:17:03
URL: http://greyshades.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! =)

2009-07-04 @ 04:35:16
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! =)

2009-07-04 @ 04:36:06
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Candy

Vilken söt bild! ^^

Svar: Tack :D läste precis igenom det här inlägget, oj vad längesen det var haha :P
Placebohoe

2012-07-16 @ 23:27:13
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0