Annonser från BloggPartner

Deprihoe

Jag sitter nu i ett internetcafe. Det har visat sig att jag inte alls ska vara ensam med mina tankar, det blir alltfor deprimerande. Jag vet inte ens varfor jag idag visar upp bilder pa mig, men jag e for lat for att hitta andra bilder nu i Polen. Jag vill faktiskt hem, jag saknar en hel del och jag vill bara inte ha fler jobbiga tankar. Det e valdigt jobbigt om natterna, jag kan inte sova for att jag ofta grater. Jag mar samre har an jag gjorde i Sverige. Snalla kan inte nagon komma och ta hem mig? Jag orkar inte vara har mer...kan ju inte ens skriva ordentliga blogginlagg suck. Pussybear och Daria, saknar er mest...<3





300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Pussybear

Aww...Placebohoe ge mig lite tid och håll ut så ska Pussybear kidnappa dig hem! Lots of luv hattifnatt <3

2009-08-02 @ 02:32:53
Postat av: Pussybear

Jag saknar dig mer! <3<3

2009-08-02 @ 02:35:54
Postat av: Linda

Saknar du inte mig gumman? :(

2009-08-09 @ 15:00:15
Postat av: +

varför?

2009-09-30 @ 13:34:14
Postat av: Winald

Hejhej. Då kommer jag dock in här som en frisk fläkt.

Såg din profil på filmtipset och du hade klart itnressant filmbetyg.

Så då kikade jag in här med och tänkte att jag kan ju lika gärna kika til ldenna bloggen lite då och då.

Hoppas du inte går och lider sönder dig där i Polen. Åk hem om du saknar det!

2009-10-30 @ 13:44:39
URL: http://groomingmocker.blogg.se/
Postat av: DK

såg inte inlägget förens nu =S Aww saknade dig me när du var i Polen, klarar mig inte länge utan mina slaver =P

2009-11-10 @ 23:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0