Annonser från BloggPartner

A heart that hurts is a heart that works

Jobb hela helgen, 8-9 timmar varje dag. Har ni besökt hot wok denna helg så har ni säkerligen beställt mat utav mig. När jag kom till jobbet igår kände mig jag mig väldigt nere och jag hade tårar i ögonen ett bra tag, utan någon riktig anledning, förutom att alla mina känslor är i kaos. Hur kan ett organ orsaka så mycket skada? Det känns som att mitt hjärta kommer att spricka utav allting som den har i sig och det blir inte bättre utav att jag tänker på alla negativa saker.
Det finns människor som man inte vill känna, för att det helt enkelt gör för ont för att ens titta på dem, men man försöker bita ihop och ändå försöka vara glad. Är det verkligen bättre att ha älskat och förlorat än att aldrig ha älskat? Jag är inte lika säker längre, man lider ju bara och då blir man rädd för att våga älska igen, man stänger in sig i sig själv och släpper inte in någon annan på djupet. Jag förlorade den första människan som jag älskade mest i hela världen redan när jag var tio år, min pappa. Jag hoppas att mitt hjärta kan vila ut idag lite och låta sig läkas. / Placebohoe
A heart that hurts is a heart that works..

Bilden nedanför är en bild jag har ritat på Ceasar ifrån Caligaris kabinett.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0