Annonser från BloggPartner

Suspiriapaket

Jag är så sugen på att köpa fler filmer nu och har hittat massor med bra deals, men jag har tyvärr inte så mycket pengar kvar, vilket gör mig ledsen. Igår såg jag två stycken filmer, Species och Faster Pussycat kill..kill! Båda var bra, men jag gillade den sistnämnda mer. Men jag rekommenderar båda två! Jag kan tipsa om en bra sida där man kan rösta på filmer och se vad många andra har röstat på, www.filmtipset.se. Bli medlem och hitta mig där, placebohoe.
Imorgon börja första inspelningsdagen på det tredje projektet, vilket kommer bli kul. Jag ska filma det mesta på en 16 mm kamera. Foton kommer att publiceras. Jag ska även försöka publicera foton från de andra projekten och de färdiga filmerna såklart.
Idag fick jag även ett paket utav min kompis Henna, hon skickade tillbaka en film (Suspiria) + godis, vilket var väldigt gott! jag blev väldigt glad. Hoppas ni har det bra! Kram


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Tack så jättemycket =)

2009-12-08 @ 19:13:10
URL: http://kyssars.se
Postat av: Malin

Sv; de va gott som satan ^^ hur e de me dig då?

2009-12-08 @ 21:00:42
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Malin

Sv; mm okej, härligt. nja de e väl sådär här...e fortfarande sjuk :/

2009-12-08 @ 21:23:24
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0