Annonser från BloggPartner

Noomaraton

Hej alla läsare!♥
 

 Igår har jag kämpat med att filma, klippa och skicka iväg min film till Noomaraton.

 
Reglerna är att man får 24 timmar på sig att göra en film. Dem bestämmer temat, tre platser och tre saker som ska vara med i filmen, men man får göra en egen story baserad på dessa saker. Klockan 09.00 fick man börja, men jag hade MMA-träning och började filma först vid 18.00. Jag blev klar vid 2-3 inatt, ni kommer kunna se den snart på deras youtubesida och jag hoppas verkligen att ni kollar på den eftersom att jag är med i en tävling. 
 


Är det en svart version av rödluvan?
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare<

Ska bli jättekul att se ^^ den är säkert mycket bättre än vår!

2012-09-02 @ 11:54:05
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: Angelica

Spännande! När kan vi rösta på den? :)

2012-09-02 @ 13:30:19
Postat av: Emma

Coola bilder!

Svar: Tack ;)
Placebohoe

2012-09-11 @ 15:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0