Annonser från BloggPartner

Jack & Jill

Hej alla läsare!♥
 
 

''Jag brukar gilla komedierna som Adam Sandler är med i, men den här filmen är riktigt dålig.''

 
Jack and Jill: Jack Sadelstein är en framgångsrik reklamchef i Los Angeles som har en vacker fru, fina barn och en sak som han fasar för varje år: att få besök av sin tvillingsyster Jill. Jills bekräftelsebehov och passiva aggressivitet gör Jack vansinnig och vänder upp och ned på hans vanligtvis stillsamma liv. Saker och ting glider Jack ännu mer ur händerna när Jill bestämmer sig för att stanna längre och han börjar tro att hon aldrig tänker åka hem...
 
 
Jill var bara irriterande och jag störde mig på hennes karaktär hela tiden. Jill var inte rolig alls. Jag skrattade inte en enda gång och det mesta var riktigt löjligt. Jag brukar gilla komedierna som Adam Sandler är med i, men den här filmen är riktigt dålig. Jag är väldigt glad över att jag inte såg den här på bio som jag först hade tänkt göra. Detta är utan tvekan Sandlers sämsta film och den förtjänar sin etta. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag brukar inte tycka om hans filmer så denna kanske är något för mig =)

Svar: kanske det ;)
Placebohoe

2012-09-23 @ 22:03:24
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0