Annonser från BloggPartner

Födelsedagspresenter

Hej alla läsare!
 
 

Nu visar jag vad jag fick i födelsedagspresent. 

 
Jag är riktigt glad över alla presenter och jag är glad för att en del dök upp på min fest för att fira mig. Sen kommer Andres att bjuda med mig till Sinister när den kommer gå på bio, det kommer bli kul! Glöm inte heller bort att det är Sci-Fi mässa om en vecka! Jag kommer vara utklädd och vara där båda dagarna med Tomas, det är bara att komma fram till mig för att prata, ta en bild osv. 
 
 
Ett block och pennskrin från jacob och Angelica.
 
 
En bajsande ren från Angelica och Jacob. 

 
This means war, Mästerkatten i stövlar, Mästerkatten i vilda västern, Seven pounds och Lupin 3rd från Tomas
 
 
 
 
 
Ett kort från mamma. 
 
 
Ett kort med pengar från Lesia, Camilla och Christoffer. 
 
 
Ett kort från Lovisa. 

 
After Eight från Mange. 
 
Rosa Tandskydd från Helen.
 
 
 Biokort från Lovisa, Sofia, Niklas, Anders och André. 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0