Annonser från BloggPartner

Paranormal Activity: Tokyo Night

Hej alla läsare!♥
 

 ''Filmskaparna hade tagit vara på små detaljer så som kvinnans gipsade ben''

 
Paranormal Activity: Tokyo Night: Detta är en officiell uppföljare till Paranormal Activity och utspelar sig i samma universum med enda skillnaden att det utspelar sig i Japan. En rullstolsbunden kvinna och hennes bror skaffar sig en kamera för att spela in de märkliga händelser som sker i deras hem.
 
 
 
 
Jag gillar alla tre Paranormal Activity filmerna och såg dem innan jag såg denna. Jag trodde att denna skulle vara riktigt blek och tråkig, men den var faktiskt helt okej. Det kändes inte som att det hände lika mycket i denna, men när det väl hände något var det väldigt bra gjort. Filmskaparna hade tagit vara på små detaljer så som kvinnans gipsade ben och vilka ljud saker och ting kan ge ifrån sig. Lika bra som den Amerikanska versionen är den inte, men jag tycker ändå att den är sevärd om man gillar såna här typer av filmer, för upplägget är detsamma.
 
 
Hur ska denna sluta? 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Håller med precis, inte lika bra som de andra men ibland riktigt äcklig :D

Svar: Ja precis ;)
Placebohoe

2012-07-18 @ 12:46:06
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: Lina

Det blev nått krabb mitt otursinlägg som du hade kommenterat, så jag fick tyvärr radera både inläggen och skriva om dem. Så din kommentar ät tyvärr borta. men jag hann läsa den och visst måste det vara slut på oturen snart för jag blir dum i huvudet.

Svar: Läste precis ditt senaste otursinlägg, jag finner nästan inga ord för det, det är ju helt sjukt :O
Placebohoe

2012-07-18 @ 21:02:56
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

Visst är det! Jag menar, hur stor är chansen liksom?

Glömde förresten säga att jag inte är ett fan till Paranormal Activity filmerna, jag typ hatar dom. Men denna har jag hopp för. Asiater kan det där med att göra obehagliga filmer.

2012-07-18 @ 23:26:49
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0