Annonser från BloggPartner

Jan Svankmajer

Hej alla läsare!♥
 
 

''De senaste dagarna har jag blivit otroligt inspirerad av Jan Svankmajer.''

 
Jan Svankmajer är en tjeckisk surrealistisk filmskapare, som använder olika typer av tekniker i sina verk. Han har både gjort långfilmer och kortfilmer, jag recenserad Neco z Alenky i bloggen för några dagar sedan. Därför har jag bestämt mig för att köpa lera, lära mig hur man gör häftiga skulpturer, modeller och börja animera. Nedanför kan ni se två av hans bästa kortfilmer som jag gillar grymt mycket. 
 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Himla bra snubbe det där. Kommer ihåg när jag & Jacob kollade på Dimensions of Dialogue första gången, då var J's lillebror med oss. Och han tyckte den var så rolig att han tjatade om att få se "den där filmen när gubbarna äter upp varandra" om & om igen efter det. ><

Svar: Haha ja e är så rolig! :) Han är grymt duktig, man vill ju bara se mer hela tiden!
Placebohoe

2012-07-12 @ 19:27:49
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0