Annonser från BloggPartner

Fredag 20/7

Hej alla läsare!♥
 

Snart är det inspelningsdags! 

 
Nu är det inte många dagar kvar tills inspelningen av första avsnittet på min, Angelicas och Jacobs serie. Det känns roligt och väldigt nervöst eftersom att första avsnittet utespelar sig på samma plats och det kommer vara ungefär 25-30 personer inblandade och jag måste verkligen ta kontroll och ta för mig som regissör och skådespelare, ja jag kommer spela en ganska stor roll i serien. Igår övade jag och Angelica på våra repliker och det kändes väldigt bra och naturligt faktiskt. Avsnitten kommer bli mellan 15-20 minuter långa och jag hoppas ni kommer att följa den, ska självklart göra den så blodig som möjligt!
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Åh det här ska bli så roligt! Får fjärilar i magen av glädje... och nervositet! Det var så länge sen jag skådespelade! MEN NU E JAG PÅ GGGGGG

Svar: Ja det kommer bli kul, hoppas allting kommer funka är så nervös är att något litet kommer skita sig och sen skiter sig allt :O
Placebohoe

2012-07-15 @ 15:08:34
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Candy

Om något litet skiter sig går det säkert att fixa till, vi får bara hoppas att det stora inte skiter sig. Eller att någon skiter på sig. Blir jobbigt att torka. :(

Svar: Haha ja :P Du får väl ha blöja på dig?
Placebohoe

2012-07-15 @ 22:07:41
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Candy

Jag måste nog. Min irriterade tarm du vet. :(

Svar: :/
Placebohoe

2012-07-16 @ 12:45:59
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0