Annonser från BloggPartner

Macthdags för mina klubbkamrater

Hej alla läsare!

Lycka till allihopa, ni är alla grymma!

Idag ska några stycken från min klubb gå matcher i Shootfighting i sundsvall, för vissa blir det första gången. Isaac från min 301 grupp ska köra sin debutmatch idag och jag hoppas självklart på en vinst för han är duktig! Jag är också sugen på att gå match snart och tränar hårt för att göra mig redo och bli så bra jag kan bli tills det blir matchdags för mig.

Ni kanske undrar, vad är då shootfighting? Den största skillnaden mellan en shootfightingmatch och en MMA-fight är att man inte får slåss på marken. Om båda är stående får man slåss, sparkas och knäa, men så får någon är nere på marken är det bara brottning och lås som gäller.





Isaac i torsdags efter våran MMA-träning.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0