Annonser från BloggPartner

The Descendants

Hej alla läsare!♥

''Manuset är välskrivet och jag ser gärna om den snart.''


The Descendants: En historia om Matt King vars liv passerat obemärkt för andra och för honom själv. När hans fru råkar ut för en olycka utanför Waikiki tvingas Matt omvärdera sitt liv, ta en mer aktiv roll i sina döttrars uppväxt och besluta hur han ska göra med den bit land familjen ärvt från Hawaiianska kungligheter och missionärer.
Jag trodde inte att en här filmen skulle bli så jobbig att kolla på, men det blev den. Alla känslor som dem kände inför sin döende mamma, speciellt den 10-åriga dotterna slog mig ordentligt i magen och jag blev vädligt påverkad utav egna minnen från när jag såg min döende pappa då jag var 10-år.

Min mamma tyckte också att det var svårt att titta på många utav scenerna. Jag tycker att skådespelerna gör ett riktigt bra jobb som lyckas få fram sådana känslor inom mig och George Clooney är riktigt bra. Manuset är välskrivet och jag ser gärna om den snart.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Denna film har jag alltid velat se sedan jag såg trailern på bio, måste iväg och se den :) nu är vinnaren i tävlingen korad på bloggen.

2012-02-05 @ 19:24:31
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Sami

Sv: GRATTIS !!! :)

2012-02-06 @ 13:19:37
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0