Annonser från BloggPartner

Turkey Shoot

Hej alla läsare!♥
 

''Ganska brutal och våldsam och jag ville inte att den skulle ta slut.''

 
Turkey Shoot: I framtiden - år 2000 - bor alla som inte accepteras av samhället i arbetarläger. Årets höjdpunkt är evenemanget "Turkey Shoot", då fångarna släpps lösa utan vapen, och blir jagade.
 
 
Jag hade läst ganska mycket om den här filmen innan jag såg den, det skrevs mycket om hur brutal den var och därför ville jag genast se den. Olivia Hussey spelar huvudrollen och hon är en väldigt bra skådespelerska som även medverkar i Black Christmas. Filmen är spännande och intensiv från början till slut och allting slutar i en jakt, en så kallad turkey shoot. Ganska brutal och våldsam och jag ville inte att den skulle ta slut. Kan bli en femma vid en omtitt, men jag gillade den väldigt mycket. Klippningen, handlingen, dialogen och fotot tilltalade mig väldigt mycket. Denna filmen går även under namnet Escape 2000. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0