Annonser från BloggPartner

ATM

Hej alla läsare!

''Efter att kollegorna har blivit instängda blev den lite bättre och spännande.''


ATM: Under ett nattligt besök till en bankomat, blir tre kollegor instängda och tvingas slåss för sina liv mot en okänd psykopat.

Jag tycker att den började ganska tråkigt och ointressant och det kändes som att filmen inte skulle ha något nytt att tillföra. Efter att kollegorna har blivit instängda blev den lite bättre och spännande.  Karaktärerna var tillräckligt intressanta för att jag skulle bry mig litegrann och jag tycker att man känner hotet utifrån nästan hela tiden, vilket gör att det blir spännande. Tyvärr fick man veta alltför lite om mannen som var ute efter dem, jag har väldigt gärna vilja fått reda på hans story för att förstå honom. 

Jag gillade även slutet och blev överraskad då jag inte alls trodde att det skulle sluta på det sättet. Manuset kundet ha varit lite bättre, men det funkar. Jag hoppas faktiskt på en uppföljare för att se hur den mystiske mannens karaktär kan utvecklas.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: jonas

Lite "Panic room" känsla kanske=

2012-04-29 @ 12:55:37
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0