Annonser från BloggPartner

House of flying daggers

Hej alla läsare!

Jag fascineras utav det mesta i den här filmen



House of flying daggers:
Utspelas i Kina år 859 under Tangdynastins sista år. Den korrupta dynastin strider mot otaliga rebellgrupper, varav 'House of Flying Daggers' är en av de mäktigaste, speciellt efter att en ny mystisk ledare tagit över. Två kaptener får uppdraget att tillfångata denna ledare, och för att lyckas utarbetar de en riskabel plan...

Riktigt snygg film. Den här ingår i en trilogi och alla tre filmer är lika snygga. Jag fascineras utav det mesta i den här filmen och undrar ofta hur dem har lyckats göra många utav de snygga scenerna. Filmen är rik på färger och riktigt snygga kostymer som gör wow effekten ännu starkare.

Alla karaktärernas kläder är fantastiskt snygga och väldigt unika. Dansscenerna är galet bra koreograferade och jag kan bara ana hur svårt det var att filma dem för att få allting att sitta perfekt. Storyn är precis i min smak och man vet aldrig vem man ska lita på eller hur det kommer att gå.







300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Micke

Har du sett Crouching Tiger Hidden Dragon och Hero?

2011-09-02 @ 13:56:20
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Candy

Det är en himla fin film det där. <3

2011-09-02 @ 16:22:43
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0