Annonser från BloggPartner

Big Tits Zombies

Hej alla läsare!♥

Återigen ställs strippor mot Zombies, vem ska vinna denna gången?



Big Tits Zombies: Strippor slåss mot Zombies. En strippa hittar en bok i källaren på strippklubben. När hon läser högt ur den, återupplivar hon horder av zombies som de nu måste slåss mot.

Big Tits Zombies låter som en riktigt rolig film, bara namnet får mig att skratta. Ska försöka se den så fort som möjligt, men jag hoppas inte att den kommer vara som Strippers vs Zombies eller Zombiestrippers för då kommer jag bli besviken.


Vad har ni för tankar kring filmen?


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Dör typ av titeln. Vi kanske kan se den tillsammans? :P

2011-09-24 @ 12:09:03
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Anonym

Rolig film, se den och sen får du gärna recensera den vill gärna veta vad du tycker. Jag gillar verkligen dina recensioner, genomtänkta, snygga och riktigt bra skrivna!

2011-09-25 @ 12:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0