Annonser från BloggPartner

Supercroc

Hej alla läsare!

''Specialeffekterna var bland det sämsta jag har sett.''


Supercroc: Ett militärt elitförband stöter på en jättekrokodil i skogarna utanför Los Angeles, dem flesta blir uppätna och då kallas ytterligare styrkor in för att ta kol på den stora varelse som har upptäckts. Militärens uppdrag blir nu att stoppa den innan den når staden och den mänskliga buffén som väntar där, men det är ett problem denna krokodil är inte som andra krokodiler utan mycket mycket större och tuffare.

Varför envisas jag med att titta på dessa dåliga monsterfilmer? Svaret är att vissa utav dem kan vara så dåliga att dem blir underhållande, men Supercroc stannade på endast dålig. Specialeffekterna var bland det sämsta jag har sett. Väldigt förutsägbar film och förutsägbara karaktärer.

Krokodilen var pinsamt gjord och det var tur att filmen inte var så lång. Supercroc är en monsterfilm ni inte behöver se. Har hört att det ska finnas en till Supercroc film och jag ska kolla in den med bara för att kunna recensera den för er.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar suga!

2011-12-08 @ 18:56:01
Postat av: Placebohoe

Anonym: Ja verkligen!

2011-12-09 @ 00:17:11
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0